KARSA DYNAMIC PRICING

Přeceňování eshopu, které reálně zvyšuje ZISK obchodu.

CHCI ÚSPĚŠNĚ PŘECEŇOVAT
Přeceňování eshopu, které reálně zvyšuje ZISK obchodu.

Přeceňujeme obchody zákazníků již v 9 zemích

Cenové strategie
Cenové strategie

Cenové strategie

Každý obchod je jiný, proto lze předpřipravené cenové strategie flexibilně upravovat, nebo vytvářet vlastní. K dispozici jsou strategie automatický výprodej, nalezení maximální ziskovosti, nacenění produktu bez znalosti ceny konkurence, fixní ceny pro marketingové akce a další strategie na bázi strojového učení. Pro každý obchod tak vzniká unikátní kombinace strategií, které jsou pro něj optimální a dosahují nejlepších výsledků.

Webové rozhraní pro správu

Webové rozhraní pro správu

Pro přehled nad daty a děním v obchodu je k dispozici přehledné webové rozhraní. Snadno zjistíte ziskovosti kategorií, identifikujete důvody propadů zisků, nebo vyberete vhodné produkty pro propagaci.

Webové rozhraní pro správu
Reporty a analýzy
Reporty a analýzy

Reporty a analýzy

Desítky reportů automaticky zasílaných uživatelům. Reporty jsou zároveň dostupné také přes webové rozhraní, ze kterého lze jakýkoliv report i podvýběr dat exportovat do excelu, nebo informačního systému zákazníka.

Analytická kostka

Analytická kostka

In memory big data. Neustále aktualizovaná analytická kostka, která je optimalizovaná pro cenové operace. Obsahuje aktuální i historické ceny, objednávky, návštěvnost a další informace, které slouží pro analýzy, reporting, ale hlavně jako zdroj dat pro strojové učení a statistické výpočty.

Analytická kostka
Ceny konkurence
Ceny konkurence

Ceny konkurence

Ceny konkurenčních obchodů sledujeme několikrát denně v devíti zemích EU, takže cenové strategie pracují vždy s aktuálními daty. Nejsme závislí na cizích datech, ale již přes 7 let stále zdokonalujeme stahování pomocí našich robotů umístěných na serverech po EU. Ceny získáváme jak napřímo v obchodech tak na cenových porovnávačích.

Karsa script

Karsa script

Všechny analýzy, strategie, reporty jsou tvořeny pomocí scriptu, který nabízí API dostupné pro všechny zákazníky. Je pro nás důležité, že každý zákazník si může v případě zájmu vytvořit vlastní report nebo strategii a využívá stejné prostředky jako naši programátoři.

Karsa script
Monitoring návštěvnosti
Monitoring návštěvnosti

Monitoring návštěvnosti

Pro správnou cenotvorbu je potřebné mít okamžitý a aktuální přehled o návštěvnosti obchodu. Je potřeba neustále vyhodnocovat konverzní poměr, zisk na návštěvu a další metriky. Z tohoto důvodu využíváme vlastní řešení monitoringu návštěvnosti. Proč nepoužíváme google analytics, když draze musíme ukládat ohromné množství dotazů? Protože google agreguje/sampluje data, tedy vrací jen vzorek dat, ze kterého nelze navrhnout přesnou a účinnou cenotvorbu. Naše vlastní řešení na bázi HW loadbalancingových serverů to umožňuje.

Snadná integrace

Snadná integrace

Pro co nejsnazší integraci dynamické cenotvorby jsou k dispozici zdokumentované web service, REST API i FTP výměna XML souborů. Integraci lze zvládnout za dva dny.

Snadná integrace

Nespokojte se s kompromisy

Dělejte cenotvorbu jako bohaté e-shopy, vyžadujte kvalitu a spolehlivost. ZDARMA Vám poradíme a navrhneme nejlepší řešení pro Váš e-shop.