Proč byste měli zvážit dynamic pricing pro váš e-shop?

Reakce na tržní podmínky: Dynamické preceňování produktů vám umožňuje rychle reagovat na změny na trhu a přizpůsobit ceny tak, aby byly konkurenceschopné.

Optimalizace zisků: Dynamická cenotvorba pomáhá maximalizovat zisky tím, že nabízíte optimální ceny v závislosti na poptávce a konkurenční situaci na trhu.

Přilákání zákazníků: Atraktivní ceny jsou jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují rozhodnutí zákazníků. S dynamickým přeceňováním můžete lákat nové zákazníky a udržet stávající, vytvářet lead produkty, ale zároveň vyhodnocovat profit a net profit celých objednávek.

Zvyšujete důvěru obchodu

Jak začít s dynamic pricing

Analýza konkurence: Sledujte ceny vašich konkurentů a analyzujte, jaké strategie používají. Pomocí rozsáhlých metrik v analýzách identifikujete produkty, segmenty, které jsou profitabilní.

Výběr správného nástroje

Výběr správného nástroje: Karsa nabízí unikátní kombinaci vlastností, kdy se jen nenásledují ceny konkurence, ale vyhodnocuje se profitový trend, segmentují se skupiny produktů, automatizují se nejčastější operace. K dispozici jsou pak opravdu rozsáhle analýzy dat.

A/B testy

Testování a optimalizace: Nebojte se experimentovat s různými cenovými strategiemi a sledovat, jaký vliv mají na vaše prodeje. Rozdělte produkty do skupin a následně použijte k vyhodnocení profitovou a net profitovou váhu jakou skupina dosahovala před a po změně.

Investice do budoucnosti vašeho E-shopu

Dynamic pricing není jenom trendem, je to strategie, která může posunout váš e-shop na další úroveň a pomoci vám překonat konkurenci. Pokud váháte, zda začít využívat dynamické přeceňování, není důvod otálet. Investice do této strategie může mít dlouhodobé pozitivní dopady na váš byznys a zajistit jeho růst a úspěch i v budoucnosti.

Strategie, analýzy, automatizace

Product manažeři dle analýz a obchodních potřeb aplikují jednotlivé cenové strategie. Následně lze vyhodnocovat dopady na výsledné hodnoty, profit, net profit, počet nově získaných zákazníků.

Pomocí cenových pravidel lze pak automatizovat cenotvorbu. Příklad, vyprodej skladové zásoby, pokud má produkt větší skladovou zásobu než X% a doprodá se až za Y% dní.

Vyzkoušejte Karsu a posuňte svoji cenotvorbu na novou úroveň!

Snadné propojení systémů přes API nebo Shoptet doplněk