Praktické výhody
Optimalizace cenové strategie: Sledování cen umožňuje e-shopům udržet si konkurenceschopné ceny a přizpůsobit je dynamicky podle tržních podmínek. Díky tomu mohou zákazníci vnímat e-shop jako atraktivní místo pro nákup. Záleží na záměru obchodu jakou cenovou strategii aplikuje
Zlepšení produktového mixu: Sledování konkurence poskytuje e-shopům cenné poznatky o tom, jaké produkty mají úspěch u zákazníků a jakým směrem by se měl sortiment rozvíjet. To umožňuje e-shopům lépe reagovat na změny ve spotřebitelských preferencích. Pomocí dostupných analýz lze pak snadno vybrat produkty s pozitivním net profitem nebo lead produkty.
Efektivní Marketingové Kampaně: Analýza konkurence pomáhá e-shopům lépe porozumět chování zákazníků a vytvářet cílené marketingové kampaně. Tím se zvyšuje účinnost investic do reklamy a zlepšuje se návratnost investice. Karsa podporuje automatické ruleflow, kdy se produkty přemisťují do různých PLA kampaní dle jejich výsledků. Pokud je produkt ve výprodeji, nedosahuje požadovaného ROAS nebo je TOP produkt, můžete produkt automaticky přemístit do jiné kampaně.