KARSA DYNAMIC PRICING

Unikátní řešení přeceňování eshopu

32% průměrné zvýšení ZISKU za první tři měsíce

CHCI ÚSPĚŠNĚ PŘECEŇOVAT

KARSA DYNAMIC PRICING

Big Data a AI pro Váš eshop.

Sofistikované cenové strategie, Analýzy, Porovnání cen konkurence. To vše v jedné službě

CHCI ÚSPĚŠNĚ PŘECEŇOVAT

Unikátní technologie dynamické cenotvorby s vlastním monitoringem cen konkurence

Analytická kostka optimalizovaná pro cenotvotbu

Analytická kostka optimalizovaná pro cenotvotbu

Analytická konzole pro tvorbu strategií a reportů pro snadné porovnání cen konkurence

Analytická konzole pro tvorbu strategií a reportů pro snadné porovnání cen konkurence

Vlastní monitoring návštěvnosti bez agregace dat pomocí HW load balancingových serverů

Vlastní monitoring návštěvnosti bez agregace dat pomocí HW load balancingových serverů

Stahováni cen konkurence pomocí našich robotů ve vice jak 9 státech několikrát denně

Stahováni cen konkurence pomocí našich robotů ve vice jak 9 státech několikrát denně

Výkonné cenové strategie na bázi strojového učení, rule flow, MAP policy, skladovosti

Výkonné cenové strategie na bázi strojového učení, rule flow, MAP policy, skladovosti

E-book ke stažení
E-book ke stažení

Strategie, tipy popis cenových technik. Zdarma zlepšíte svůj přehled v problematice cenotvorby.

Zdarma ke stažení

Z našeho blogu

Výpočet ziskovosti u dopravy zdarma

Doprava zdarma je jeden z klíčových nástrojů cenotvorby obchodu. Při změně je dopad na konverzi nákupu a ziskovost obchodu okamžitý a může se lišit až o desítky procent. Slovo zdarma křičí na zákazníka kup si mě, ještě kup tuhle drobnost a “máš to zadarmo”.  Reálně samozřejmě zákazník nic zadarmo nemá, jen v ideálním případě dosáhl […]

Vábnička na nakupující: Proč e-shopy potřebují recenze?

Podle průzkumů čte online recenze produktů více než 61 % uživatelů předtím, než se rozhodne nakoupit. Mají recenze opravdu tak veliký význam na nákupní rozhodování? Proč je ve svém e-shopu potřebujete a jak dokážou popostrčit nakupující k akci? E-shopy velice často podceňují význam uživatelských recenzí. Obvykle se soustředí na spoustu dalších úkolů týkajících se funkčnosti a […]

Nespokojte se s kompromisy

Dělejte cenotvorbu jako bohaté e-shopy, vyžadujte kvalitu a spolehlivost. ZDARMA Vám poradíme a navrhneme nejlepší řešení pro Váš e-shop.